Renault оновлює свою лінійку комерційних автомобілів новим Kangoo Van та Master E-tech

  • Із запасом ходу у 300 км1, абсолютно новий Renault Kangoo Van E-TECH зараз, як ніколи, є фургоном, що відповідає щоденним потребам професійних клієнтів.
  • Новий електричний Master E-TECH Electric 52 кВт⋅год стає ще більш універсальним, ніж раніше зі своїми 15 версіями і запасом ходу у 200 км1.
  • Ці дві найновіші моделі ознаменовують старт абсолютно нової безкомпромісної лінійки повністю електричних легких комерційних автомобілів.

Зараз, коли вже минуло 36 років з моменту створення першого повністю електричного прототипу Master і 10 років від першого публічного продажу повністю електричного Kangoo Z.E, кількістю більше 70,000 проданих одиниць з того часу, Renault зарекомендувала себе світовим першопрохідцем і європейським лідером у царині електромобільності.

Renault оновлює свою лінійку повністю електричних легких комерційних авто, починаючи з абсолютно нового Kangoo Van E-TECH Electric і нового Master E-TECH Electric 52 кВт, для ще більш безкомпромісних можливостей і свободи дій.

alt
Усі переваги і новації фургона Kangoo у повністю електричному авто

Повністю новий Kangoo Van E-TECH Electric продовжує найкращі традиції свого попередника з ДВС, того ж самого фургона, що здобув перемогу у конкурсі ‘Міжнародний фургон року 2022’.

Завдяки розміщенню батареї під панеллю підлоги, вантажопідйомність фургона залишається без змін і становить близько 3.9м3 вантажного простору у версії L1 (4.9м3 для довгомірної моделі, що буде випущена пізніше), 600кг корисного навантаження (800кг для довгомірної моделі2), і 500кг тягового зусилля.

Серед інших характеристик виділяється оригінальна і унікальна «Сезам відкрийся від Renault» з найширшим відкриттям бокових дверей на ринку, що становить 1.45м, інноваційна висувна внутрішня галерея ‘Easy Inside Rack’, три передніх сидіння з можливістю складання спинки середнього сидіння для створення універсальної робочої поверхні, а також близько 60 літрів відділень для зберігання у салоні включно з шухлядкою ‘Renault Easy Life’.

Рівно десять років тому Kangoo вперше переміг у конкурсі «Міжнародний фургон року» з найпершою повністю електричною версією. Минуле десятиліття досвіду та інтенсивне використання професіоналами заохотили Renault утримувати лідерство на ринку електричних легких комерційних авто і саме тому зараз компанія має усі можливості, щоб представити новий Kangoo з найкращим запасом ходу на ринку.

Завдяки своєму новому літій-іонному акумулятору 45 кВт, що складається з 8 незалежних та легко відновлювальних модулів, новий Kangoo Van E-TECH Electric може похвалитися запасом ходу до 300 км згідно з циклом стандарту WLTP. Саме тому, водії мінівену мають спокій у дорозі, коли їдуть на весь день у справах, що вказує на незрівнянну економічність володіння і керування авто.

Доступний на версіях із зарядкою 22 кВт, акумулятор оснащений системою рідинного охолодження і електричного опору, що дозволяє використання у правильному температурному режимі і, таким чином, підтримує його автономність і зменшує час процесу заряджання.

Акумулятори мають гарантію 8 років або 160,000 км. Протягом цього інтервалу відбувається їх безкоштовна заміна, якщо їх ємність зменшується до менш ніж 70% їх номінальних показників (SoH).

Новий Kangoo Van E-TECH Electric оснащений мотором 90 кВт, що може похвалитися 245Нм миттєвого крутного моменту для забезпечення плавної і спокійної їзди за будь-яких умов. Режим Eco, що обмежує вихідну потужність і максимальну швидкість транспортного засобу, допомагає оптимізувати загальне споживання енергії і найкраще підходить для використання при перевезенні легкого вантажу.

Водій може обрати один з трьох режимів рекуперативного гальмування:

  • Sailing (індикатор на дисплеї B1): обмежений рекуперативний режим, підходить для автобанів і швидкісних ділянок дороги
  • Drive (B2): типовий рекуперативний режим для універсального використання, що створює відчуття керування авто з ДВС при відпусканні педалі газу
  • Brake (B3): максимальний рекуперативний режим для використання у заторах і на міських дорогах.

На новому Kangoo Van E-TECH Electric традиційним гідравлічним гальмам допомагає система ARB (Adaptive Regenerative Brake System – адаптивна система рекуперативного гальмування), що максимально збільшує об’єм відновленої електроенергії, незалежно від обраного режиму гальмування.

Набір комбінацій режимів їзди / гальмування означає, що водії можуть обрати між шістьома різними стилями водіння оптимальний для зручності і збереження запасу ходу відповідно до своїх потреб, а також дорожніх умов.

Інформація стосовно обраного режиму їзди, управління електроенергією і електронною системою допомоги водію (ADAS) виводиться на повністю регульовану, на вибір, 10-дюймову цифрову панель приладів.

Щоб забезпечити найкращий запас ходу у всі пори року, новий Kangoo Van E-Tech Electric регулює кондиціонування повітря за допомогою теплової помпи. Вона забезпечує підігрів зимою і охолодження влітку, працюючи за принципом реверсивного кондиціювання. Підігрів наповнює пасажирське відділення калоріями, відновленими ззовні, в той час як кондиціювання забирає калорії з пасажирського відділення, щоб випустити їх назовні. Теплова помпа забезпечує оптимальну ефективність, коли температура знаходиться у межах  -15 і +15°C. На додачу до забезпечення першокласного кліматичного комфорту, вона зберігає автономність. Ця особливість дозволяє вам додатково зберегти до 85 км ходу у циклі стандарту WLTP!

І наостанок, новий Kangoo Van E-TECH Electric має підігрів лобового скла2, переднього ряду сидінь і керма2 в якості додаткових опцій. Ці характеристики дарують ще більше кліматичного комфорту і, разом з тим, не виснажують акумулятор. 

Для заряджання акумутяора новий Kangoo Van E-TECH Electric пропонує на вибір три види зарядних пристроїв:

  • У стандартній комплектації пропонується два види бортової зарядки:
    • Трифазний зарядний пристрій  11 кВт, що підходить для усіх видів домашньої зарядки
    • 22 кВт трифазний зарядний пристрій для прискореного заряджання на терміналах громадського користування.
  • У якості опції до 22 кВт зарядного пристрою, 80 kW пристрій для швидкої зарядки постійного струму, щоб відновлювати до 170 км автономної роботи (у циклі WLTP) за 30 хвилин.

Батарея нового Kangoo Van E-TECH Electric потребує 2г 40хв щоб зарядитися з 15% до 80% при підключенні до навісної зарядної станції 11 кВт Wallbox і менш ніж 6 годин у випадку 7.4kW Wallbox.

І нарешті, завдяки мобільному застосунку MyRenault або Renault Easy Link для мультимедійної системи, новий Kangoo Van E-TECH Electric має спеціальний набір підключених сервісів (у країнах з автомобілями з підключеними сервісами), таких як:

  • графік заряду батареї з дистанційним моніторингом статусу процесу зарядки
  • попередній підігрів/охолодження пасажирського салону
  • знаходження точок підзарядки в дорозі
  • визначення доступних місць призначення відповідно до залишку заряду батареї.
Мобеж, центр передового досвіду у самому серці "Електроміста"
Мобеж, центр передового досвіду у самому серці "Електроміста"

З 2011 завод Renault у місті Мобеж, у регіоні  О-де-Франс, виробляє автомобілі Kangoo для клієнтів з усього світу.

Разом із виробничими майданчиками у містах Дуе і Рюїц, завод становить ядро нового хабу «ЕлектроМіста», найбільш конкурентного центру з виробництва електромобілів у Європі, де компанія Renault планує виробляти 400,000 електрокарів на рік до 2025 року.

У своїх зусиллях індустріалізувати виробництво приватних і комерційних версій нового Kangoo, так само як і автомобілів партнерських брендів Mercedes і Nissan, і щоб гарантувати найвищу якість виробництва, Renault інвестувала €450 млн у завод і відкрила новий цех зі збирання батарей.

Електродвигун і зарядні пристрої нового Kangoo Van E-TECH Electric виробляються на заводі Renault у місті Клеон у Нормандії.

Просторість Master у новій електричній моделі але тепер зі збільшеним запасом ходу
Просторість Master у новій електричній моделі але тепер зі збільшеним запасом ходу

Великий електричний фургон Renault Master Van E-TECH Electric 52 кВт був оснащений новим 52 кВт акумулятором і таким чином збільшив свій запас ходу згідно зі стандартом WLTP до 200 км.

 

Так само як і на новому Kangoo Van E-TECH Electric, традиційним гідравлічним гальмам допомагає система ARB (Adaptive Regenerative Brake System – адаптивна система рекуперативного гальмування), що максимально збільшує об’єм відновленої електроенергії, незалежно від обраного режиму гальмування.

 

Фургон має режим Eco – обмеження максимальної потужності і швидкості, що у парі з шинами з низьким опором забезпечує максимальне збереження запасу ходу і комфорт водіння. 

 

Існує два типи заряджання батареї фургону:

 

  • Однофазний 7.4 кВт зарядний пристрій  змінного струму, що підходить для всіх видів домашньої зарядки.
  • 22 кВт зарядний пристрій постійного струму для швидкої зарядки на терміналах громадського користування, що дозволяє відновлювати до 50 км автономної роботи (у циклі WLTP) за 45 хвилин. 

Акумулятор нового Master Van E-TECH Electric 52 кВт потребує 5 годин, щоб досягти 80% заряду при підключенні до навісної зарядної станції 7,4 кВт Wallbox і 10 годин при заряджанні на 3.7 кВт вдома.

Новий Master E-TECH Electric 52 кВт оснащений енергоефективним електромотором потужністю 57 кВт (76 к.с.). Він ідеально підходить для їзди міськими і приміськими дорогами з повною свободою дій. 

Новий Master Van E-TECH Electric 52 кВт буде доступним у 15 версіях (на противагу шести у оригінальні версії) з вибором трьох варіантів довжини і трьох варіантів висоти, доступні 3.1 т і 3.5 т коли з’явиться можливість замовлення, а згодом й 3.8 т. Чотири версії фургону пропонують об’єм вантажного відділення від 8 до 15м3. Дві версії ‘cab-floor’ мають шасі L2 або L3 та ідеально підходять для переробки на безбортову, самоскидну чи великогабаритну платформу з корисним об’ємом до 20м3.

Повністю електрична версія має таку ж вантажопідйомність як і її колега з ДВС з одним із найбільших корисних об’ємів у своїй категорії.

Новий 52 кВт Master Van E-TECH Electric також успадкував всі інноваційні особливості панелі керування від ДВС версії:

  • Поличку ‘Easy Life’, розташовану над відділенням для рукавичок, що відчиняється простим натисканням і дає:
    • Додатковий робочий простір
    • Місце для перерви на обід з великим центральним підстаканником
  • Містку 10.5л шухляду ‘Easy Life’ зі зручним доступом
  • Індукційну зарядка для мобільного
  • Док-станцію для планшету у центральній частині панелі приладів
  • Мультимедійну систему R-link Evolution infotainment system

Оснащений Системою попередження про виїзд зі смуги (LDW), заднім паркувальним асистентом і камерою заднього виду, новий 52 кВт⋅год Master Van E-TECH Electric має найновішу удосконалену систему допомоги водію (ADAS):

  • Передній паркувальний асистент2
  • Задній паркувальний асистент2
  • Камера заднього виду
  • Асистент заднього виду з дисплеєм камери у верхній частині лобового скла, що забезпечує оптимальний середньо і ширококутний задній огляд
  • Система стабілізація при боковому вітрі (стандартно), що активується на швидкості понад  70км/г і корегує до 50% бокове відхилення автомобіля у екстремальних умовах водіння 
  • Датчики світла і дощу (стандартно)
  • Система активного екстреного гальмування (AEBS), активується на міських дорогах і автомагістралях
  • Система попередження про виїзд зі смуги (LDW)2
Виготовлений у Батії, Франція
Виготовлений у Батії, Франція

З 1980 року автомобіль Master виготовляється на заводі Renault SoVAB у Батії.

Там працює біля 2,700 співробітників, також завод забезпечує близько 5,000 непрямих робочих місць для місцевої економіки. 84% постачальників заводу базуються у Франції.

Виробляючись на заводах Renault у Батії (Франція) і Куритибі (Бразилія) з 2009 року, Renault Master є лідером на ринку у Франції, Польщі, Словенії, Хорватії, Бразилії і Марокко. 

Електродвигуни і зарядні пристрої для нового 52 кВт Master Van E-TECH Electric 52 кВт виготовляються на заводі Renault у місті Клеон у Нормандії  (Франція). Акумулятор збирається на заводі у місті Флінз, а електрифікація транспортного засобу здійснюється у Гретз-Арменвільє.

Сервіс, що задовольняє усі потреби разом з Mobilize
Сервіс, що задовольняє усі потреби разом з Mobilize

Бренд Групи Renault, Mobilize, пропонує гнучкі рішення щодо мобільності, енергії та даних, щоб задовольнити сучасні сподівання клієнтів, компаній, міст і регіонів. 

 

Бренд Mobilize працює на ринку кінцевої доставки, надаючи операторам цілий комплекс послуг, що входять до стратегії місцевої влади.  

Ці послуги будуть вперше запропоновані разом з Kangoo E-TECH Electric і Master E-TECH

Electric, з особливим акцентом на заряджанні авто і оптимізації програмного управління автопарком:

 

  • Фінансові послуги: Департамент фінансових послуг Mobilize пропонує фінансування, страхування і платіжні рішення, індивідуально розроблені під кожного клієнта.

 

  • Енергія: Mobilize пропонує значний запас ходу і сервіси із заряджання авто своїм клієнтам (автокомпаніям, менеджерам автопарку, приватним особам) вдома, на роботі, у дорозі. Ці сервіси включають Mobilize Smart Charge, the Mobilize Charge Pass (з наданням доступу до 260,000 зарядних станцій, включаючи 1,600 станцій швидкої зарядки IONITY), сертифікат на батарею і встановлення зарядних станцій Mobilize Power Solutions.

 

  • Автопарки: застосунок Mobilize Fleet Data надає легкий доступ у режимі реально часу до такої автомобільної інформації як статус техобслуговування, GPS розташування та інформацію про манеру водіння. Застосунок Mobilize Fleet Connect допомагає просто і розумно керувати інформацією про автопарк, забезпечуючи повний моніторинг системи, що аналізує завантажені дані і допомагає менеджерам автопарку покращити планування фінансових витрат, управляти контрактами, разом зі зменшенням витрат енергії і викидів CO2.

Про Renault

Протягом більш як століття Renault проектує, виготовляє і продає легкі комерційні автомобілі, що задовольняють потреби професійних клієнтів по всьому світу.

Express, Kangoo, Trafic і Master: легендарні автомобілі, впізнаванні по всьому світу завдяки новаторським рішенням, що дають можливість покращувати життя їх власникам. 

Вже понад десятиліття, будучи європейським лідером на чисельних ринках (ДВС і електрокарів), Renault Pro+ пропонує індивідуальні і раціональні автомобільні рішення через унікальне поєднання рішень, послуг і фінансових пропозицій, які полегшують та зміцнюють бізнес наших професійних клієнтів. Компанія поєднує інноваційні цифрові рішення з групою сертифікованих виробників кузовів і об’єднанням експертів з комерційних авто, що знаходяться у більш як 600 Renault Pro+ центрах у понад 30 країнах.

1: максимальна автономна робота, відмічена у циклі стандарту для визначення СО2 WLTP

2: буде доступна згодом