Фінансові результати Групи Renault в першому кварталі 2021

Виручка в першому кварталі підтримується суворою ціновою дисципліною на фоні триваючої економічної невизначеності через пандемію.

  • У першому кварталі 2021 року виручка Групи склала 10 млрд євро (-1,1%). При незмінних курсах валют1 цей показник збільшився б на 4,4%.
  • Виручка в автомобільному секторі (за винятком «АВТОВАЗ») зберіглася на колишньому рівні і склала 8,6 млрд євро. Головним фактором, що вплинув на зростання виручки в цьому кварталі, став позитивний ефект ціни (6 пп), завдяки новій комерційній політиці в рамках стратегічного плану «Ренолюція» (Renaulution).
  • Світові продажі Групи за квартал зросли на 1,1% і склали 665 038 автомобілів.
  • У першому кварталі 2021 року бренд Renault продав 42 951 електромобіль разом з гібридними автомобілями. Починаючи з другого кварталу, Renault виведе на ринок три новігібридні моделі та гібридні моделі E-TECH, що підзаряджаються.
Комерційні результати: основні факти за перший квартал

На фоні триваючої економічної невизначеності через пандемію Група Renault в першому кварталі 2021 року продала 665 038 автомобілів, що на 1,1% більше в порівнянні з першим кварталом 2020. На початку року виявився вплив комерційної політики Групи, орієнтованої на підвищення прибутковості, з позитивним ефектом ціни понад 6 пп. Крім того, Група демонструє зростання в найприбутковіших напрямках продажів

Бренд Renault

Бренд Renault в першому кварталі 2021 року продав 433 662 автомобіля, що на 1,3% більше в порівнянні з першим кварталом 2020 року.

В Європі ринок зріс на 3,9% завдяки сильному впливу з боку ринку легких комерційних автомобілів. На цьому тлі продажі бренду Renault склали 250 163 автомобіля (+ 2,7%). На європейському ринку легкових автомобілів на частку електричних і електрифікованих моделей бренду Renault довелося 23% всіх продажів

Після випуску Twingo E-TECH Electric бренд Renault продовжує розширювати лінійку і в другому кварталі збирається вивести на ринок нові гібридні версії Arkana E-TECH Hybrid і Captur E-TECH Hybrid, а також гібридну версію хетчбека Megane E-TECH Plug-in Hybrid, що підзаряджається.

За межами Європи Renault зосереджує зусилля на найприбутковіших сегментах: в Індії бренд успішно випустив новий Kiger в швидко зростаючому сегменті компактних кросоверів, а в Росії завдяки великому вибору версій очікуються гарні продажі нового Duster, що вийшов в березні.

Бренди Dacia та Lada

Продажі бренда Dacia склали 121 231 автомобіль (+ 10,2%) завдяки успіху нового Sandero і гарним результатам Duster. Новий повністю електричний Dacia Spring має стати справжнім хітом, враховуючи вже отриману кількість попередніх замовлень.

Продажі бренду Lada на домашньому російському ринку (+ 5,4%) склали 90 472 автомобіля завдяки гарним результатам Granta, Vesta і успішному старту NIVA Travel.

Виручка в першому кварталі за секторами

У першому кварталі 2021 року виручка Групи склала 10 015 млн євро (-1,1%). При незмінних валютних курсах і базі порівняння1 цей показник виріс би на 4,4%.

Виручка в автомобільному секторі (за виключенням «АВТОВАЗ»)склала 8566 млн євро (–0,3%).

Крім змін в складських запасах, які пояснюють більшу частину негативного ефекту обсягу (-6,5 пп), на виручку вплинув негативний ефект від змін валютних курсів (-4,3 пп).

Ефект ціни був позитивним (+6,3 пп), що підтвердило правильність нової комерційної політики, яка реалізується в рамках стратегічного плану «Ренолюція» (Renaulution).

Продажі Zoe, Twingo E-TECH Electric і зростання попиту на комерційні автомобілі також зробили внесок в позитивний ефект від продуктового асортименту (+2,4 пп).

Внесок АВТОВАЗ в виручку Групи за квартал склав 685 млн євро (-2,3%). При незмінних валютних курсах і базі порівняння1 він би виріс на 20,9%.

У Послугах мобільності виручка склала 5 млн євро в порівнянні з 6 млн євро в першому кварталі 2020 року.

Виручка в фінансуванні продажів (RCI Bank & Services) в першому кварталі склала 759 млн євро і скоротилася на 8,2% в порівнянні з 2020 роком в основному через зниження дилерської активності і негативний ефект від змін валютних курсів в розмірі 24 млн євро. При цьому число нових кредитних договорів зменшилося на 10,9%. Середній обсяг дохідних активів на кінець березня 2021 року становив 45,9 млрд євро, на 6,9% менше в порівнянні з першим кварталом 2020 року.

На 31 березня 2021 р. сукупні складські запаси (включаючи незалежні дилерські мережі) становили 487 000 одиниць, це на 26% менше в порівнянні з 661 000 одиниць в кінці березня 2020 року.

Консолідована виручка Групи Renault

млн., євро

2020

2021

Зміна, 2021/2020

КВ1

Автомобільний сектор (без АВТОВАЗа)

8591

8566

–0,3%

АВТОЗАЗ

701

685

–2,3%

Послуги мобільності

6

5

–16,7%

Фінансування продажів

827

759

–8,2%

Всього

10 125

10 015

–1,1%

Сукупні продажі групи (ЛА+ЛКА) за брендами

 

2020

КВ1

2021

Динаміка (%)

RENAULT

 

 

 

ЛА

353 821

337 391

–4,6

ЛКА

74 341

96 271

+29,5

ЛА+ЛКА

428 162

433 662

+1,3

RENAULT SAMSUNG MOTORS

 

 

 

ЛА

19 535

12 227

–37,4

DACIA

 

 

 

ЛА

101 793

110 220

+8,3

ЛКА

8248

11 011

+33,5

ЛА+ЛКА

110 041

121 231

+10,2

LADA

 

 

 

ЛА

87 908

88 068

–0,2

ЛКА

2634

2404

–8,7

ЛА+ЛКА

90 542

90 472

–0,1

АВТОЗАЗ

 

 

 

ЛА

4280

115

–97,3

ALPINE

 

 

 

ЛА

367

423

+15,3

JINBEI та HUASONG

 

 

 

ЛА

852

22

–97,4

ЛКА

3890

6407

+64,7

ЛА+ЛКА

4742

6429

+35,6

EVEASY

 

 

 

ЛА

-

479

+++

ВСЬОГО ПО ГРУПІ RENAULT

 

 

 

ЛА

568 556

548 945

-3,4

ЛКА

89 113

116 093

+30,3

ЛА+ЛКА

657 669

665 038

1,1

 
 
15 найбільших ринків Групи Renault з початку року до кінця березня 2021

 

З початку року до кінця березня 2021

Обсяг (1) (од.)

ЛА+ЛКА, ринкова частка (в %)

1

ФРАНЦІЯ

135957

24,21

2

РОСІЯ

114272

29,68

3

ІТАЛІЯ

41969

8,54

4

НІМЕЧЧИНА

40230

5,55

5

БРАЗИЛІЯ

33186

6,69

6

ІНДІЯ

31608

2,97

7

ТУРЕЧЧИНА

28857

14,53

8

ІСПАНІЯ+КАНАРСЬКІ О-ВИ

26674

11,77

9

МАРОККО

17657

39,98

10

ВЕЛИКОБРИТАНІЯ

16638

3,17

11

БЕЛЬГІЯ + ЛЮКСЕМБУРГ

14616

9,32

12

ПІВДЕННА КОРЕЯ

13129

3,11

13

КОЛУМБИЯ

11774

22,31

14

ПОЛЬША

11256

8,30

15

АРГЕНТИНА

11240

10,14

Продажі, не враховуючи Twizy